ماشین درکره ای

ماشین درکره ای

ماشین درکره ای

مدت زیادی میشه که دو کشور شمالی و جنوبی از هم جدا شدن و روابط‌شون هم تیره و تاره! و به تبع این جدایی لغات، تلفظ‌ها و گرامر متفاوتی در این دو کشور رواج پیدا کردن!

در زبان کره‌ای هم مثل زبان فارسی خودمون، همیشه فعل رو آخر جمله قرار میدیم. تو زبانی مثل انگلیسی اول فاعل میاد، بعد فعل و در آخر مفعول قرار میگیره ولی کره‌ای اینجوریه که اول فاعل میاد، بعد مفعول میاد و در آخر فعل.

زبان کره‌ای قدمتی ۱۰۰۰ ساله داره اما، الفبای این زبان تا قرن ۱۵ میلادی شکل نگرفته بود و قبل از اون کره‌ای ها از کاراکترای چینی برای نوشتن استفاده میکردن .

ماشین درکره ای

طرز نوشتن نوع تلفظ معنی کلمه
트럭 تورا کامیون
택시 تکسی تاکسی
기차 کیتا قطار
په کشتی
자동차 چدونگ چا ماشین
평면 پی هنگی هواپیما
버스 پاسوو اتوبوس
자전거 چجونگو دوچرخه

 

 آموزش زبان کره ای در آموزشگاه زبان آفر

مردم کره‌ای‌ عاشق خرید کردن هستند و این کشور بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری دنیا را در خود جای داده است. فروشگاه‌های کره جنوبی حتی تا ساعت چهار صبح هم باز می‌باشند، در حالی که بیشتر رستوران‌ها، بارها و کافه‌ها تنها تا ساعت ۱۱ شب باز هستند.

کره‌ای‌ها یکی از یکدست‌ترین مردم جهان به شمار می‌روند و به گروه نژادی مغول از جمله چینی تعلق دارند که تقریبا ۷۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. کره‌ای‌ها بیشترین شباهت را با چینی‌ها، مغول‌ها و ژاپنی‌ها دارند.

امروزه کشور کره جنوبی مورد توجه خیلی از جوانان و نوجوانان  قرار گرقته است .

اگر شما هم علاقه مند به این کشور و زبان هستید می توانید با شرکت در کلاس های استاد های مجرب ما به راحتی به این زبان مسلط شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های حضوری و آنلاین آموزشگاه زبان آفر با ما در تماس باشید.